WARISAN

Disini Lahirnya Sebuah Cinta, Yang Murni Abadi Sejati, Disini Tersemai Cita-Cita, Bercambah Menjadi Warisan, Andaiku Terbuang Tak Diterima, Andai Aku Disingkirkan, Kemana Harus Ku Bawakan, Kemana Harusku Semaikan, Cinta Ini, Betapa Di Bumi Ini Ku Melangkah, Ke Utara, Selatan, Timur Dan Barat Ku Jejaki, Aku Bukanlah Seorang Perwira, Gagah Menghulur Senjata, Namun Hati Rela Berjuang, Walau Dengan Cara Sendiri, Demi Cinta Ini, Ku Ingin Kotakan Seribu Janji, Sepanjang Kedewasaan Ini, Ku Ingin Sampaikan Pesanan,
AKU LAH PENYAMBUNG WARISAN




Ahad, 14 Ogos 2011

Sarjan Hassan Jr: JASA UMNO KEPADA ISLAM

Sarjan Hassan Jr: JASA UMNO KEPADA ISLAM: "UMNO telah banyak berjasa kepada umat Islam di Malaysia. Sejak sebelum merdeka lagi UMNO telah memperjuangkan untuk mendapatkan sebuah negar..."

1 ulasan:

  1. Banyak jasa UMNO kepada bangsa dan negara. Janganlah lupa pengorbanan mereka yang terdahulu dan menidakkan perjuangan mereka. Mungkin pada masa sekarang kita hidup senang kerana tiada penindasan tetapi jangan kita mudah lupa dan akan menyesal jika sesuatu perkara akan terjadi kelak. Bak kata pepatah Melayu, Menyesal dulu pendapatan, menyesl kemudian tiada gunanya.

    BalasPadam